Onze werkwijze
Voor het ontwerpen en realiseren van jouw project gaan we samen op
een duidelijke en gestructureerde werkwijze te werk, zo bieden wij
zekerheid en duidelijkheid voor jou als klant.
1. Wensen en mogelijkheden bespreken
Een inrichtingsvraagstuk begint altijd met het idee of de vraag van de
klant. We bekijken samen of deze vraag nu en in de toekomst mogelijk én
wenselijk is. Jouw inrichting moet immers meegroeien met jouw bedrijf.
Indelingen, meubilair en technologieën moeten hier met vooruitziende blik
op worden aangepast. Vaak is er wel genoeg kantoorruimte, maar meer mensen
zorgt ook voor meer geluid, wandelpaden en bezetting van algemene ruimtes.
Zaken waarmee wij in de ontwerpfase al zoveel mogelijk rekening houden.
Ergonomisch werken staat voor ons altijd voorop. Een goede bureaustoel, bij
voorkeur in hoogte verstelbare bureaus en ergonomische hulpmiddelen als
monitorarmen dragen sterk bij aan het welbevinden van de werknemers.
Er wordt gekeken naar de fysieke gesteldheid van individuele medewerkers.
Een Herman Miller Mirra 2 'past' bijvoorbeeld ongeveer 98% van de mensen,
maar voor een enkele werknemer zal een uitzondering moeten worden
gemaakt...
Daarnaast bekijken we interessante lease-mogelijkheden. Dit beïnvloedt
immers de planvorming, o.m. vanwege de restwaarde van het meubilair. Zeer
excentrieke kleurstellingen verhogen bijvoorbeeld het leasetarief. Bekijk hier direct
onze leasemogelijkheden.
2. Plan maken & bespreken
Wij gaan aan de slag met een concreet plan voor jouw inrichting. Uit
ervaring blijkt dat concepten van klanten niet altijd even praktisch zijn.
Iets wat mooi uitziet, is niet altijd wenselijk. Het is vooral belangrijk
dat jouw kantoormeubilair functioneel en dienend is voor jullie proces.
Vervolgens bespreken we het inrichtingsplan en onze ideeën.
Na goedkeuring van het plan brengen wij een offerte uit aan de hand van
jullie wensen. Dit is inclusief levering, montage en installatie. Indien
gewenst kunnen we altijd nog zaken aanpassen, zoals kleurstellingen,
afmetingen of extra's.
Na akkoord nemen wij contact op met onze leveranciers om het project in te
plannen.
4. Plaatsing & installatie
Volgens afspraak wordt het meubilair door ons eigen personeel zorgvuldig
geplaatst en geïnstalleerd.
Ons team bestaat uit een groep ervaren werknemers. Zij begrijpen dat er
soms nog gewerkt wordt en dat er stil te werk moet worden gaan.
Beleefdheid en professionaliteit staan bij ons voorop. Eventuele overlast
wordt tot een minimum beperkt.
Al het meubilair wordt vervolgens gecontroleerd. Eventuele beschadigingen
worden genoteerd en zo snel mogelijk hersteld; dit gebeurt uiteraard altijd
in nauw overleg.
Na afloop nemen wij al het verpakkingsmateriaal mee terug en zorgen ervoor
dat dit bij een recyclebedrijf wordt afgeleverd. We laten alles netjes en
proper achter.
Na verloop van tijd nemen we contact op om te informeren of alles naar wens
is. Het komt wel eens voor dat er meer meubilair nodig, dat stoelen niet
voor iedereen geschikt zijn of dat er extra monitorarmen nodig zijn.
We zorgen ervoor dat jullie nu en in de toekomst tevreden en productief
zijn.