E-procurement bij Kantoorartikelen.nl: Slim, Snel & Transparant!
Publicatiedatum: 29 aug. 2023 10:00:00
E-procurement bij Kantoorartikelen.nl: Slim, Snel & Transparant!
Druk, druk, druk. Dat klinkt als de typische titelsong van een film over het hedendaagse kantoor. Velen zeggen dat tijd geld is, maar bij Kantoorartikelen.nl geloven we dat tijd méér is dan geld. Tijd is de kans om te innoveren, te creëren, te groeien en te leven. Daarom streven we ernaar je die kostbare tijd terug te geven!
Digitaal bestellen & geautomatiseerd inkopen
Stel je een wereld voor waarin je koffiepauze niet wordt onderbroken door het handmatig bestellen van kantoorbenodigdheden en waarbij je elke factuur met één klik kunt verifiëren. Dat is de magie van e-procurement.Koppelen boekhouding
Bij Kantoorartikelen.nl zetten we technologie aan het werk. Met onze geavanceerde webshop kun je snel en gemakkelijk bestellen, zodat je meer tijd hebt voor datgene wat echt telt. Maar waarom daar stoppen? We kunnen jouw boekhoudpakket direct koppelen aan onze systemen. En het mooiste van dit alles? Je betaalt exact hetzelfde als wanneer je handmatig zou bestellen. Eerlijk zaken doen, daar draait het om!Oplossingen
Wij bieden oplossingen voor gedigitaliseerde inkoop, geautomatiseerde facturatie, online catalogi voor jouw bedrijf en afdelingen én real-time Track & Trace.
Koppelingen met
En voor de techneuten onder ons? We kunnen koppelingen maken met SAP, Microsoft Dynamics NAV, Exact en vele andere systemen.
Stapsgewijs naar een geautomatiseerde toekomst gaat als volgt:
- We maken afspraken; Communicatie staat voorop. We definiëren helder wat jullie willen en wat haalbaar is.
- We stellen technische vereisten vast; We brengen eerst de data en details in kaart. Zo kunnen we de basis leggen voor een soepel proces.
- Voorbereiden; We gebruiken voorbeeldbestanden om alles te stroomlijnen. De eerste oefening zeg maar, foutjes worden gecorrigeerd.
- Testfase; We gaan in kleine stapjes vooruit, zodat we zeker weten dat alles perfect loopt. De tweede oefening dus om de puntjes op de i te zetten.
- Go Live; Laat de automatisering beginnen! Welkom in de toekomst met e-procurement!
Bij Kantoorartikelen.nl begrijpen we dat elk bedrijf uniek is. Daarom maken we de digitale transitie zo naadloos mogelijk. Want als het op zaken aankomt, draait alles om efficiëntie, transparantie en eerlijkheid. En dat is precies wat wij bieden.
Meer weten? Bel: +31 (0)45 – 522 93 11
Of vul onderstaand formulier in, dan nemen wij contact op met de juiste persoon: