Bespaar tijd en geld door slim in te kopen

Publicatiedatum: 28 mei 2022 10:05:38

Bespaar tijd en geld door slim in te kopen


Tijd en geld: twee zaken die ons allemaal dierbaar zijn en waar we graag zuinig op zijn. Wist je dat je tijd én geld kunt besparen door slimmer in te kopen? Vooral bij ons. Alles voor kantoor slimmer shoppen, hoe doe je dat? Wij hebben 4 praktische tips voor je.

Slimmer spullen voor kantoor shoppen, het is niet zo ingewikkeld, je moet alleen even weten hoe. 

Jouw winst:

  1. het kost je minder tijd,
  2. je bespaart aanzienlijk op de kosten voor je kantoorartikelen (in de meest ruime zin van het woord)
  3. en je administratie wordt een stuk eenvoudiger.

 

4 Tips om slimmer je kantoorartikelen in te kopen


1. Je bespaart geld door ons om advies te vragen over jouw verbruik.


Wij kunnen namelijk jouw bestellijst rationaliseren ofwel efficiënter maken.
Met jouw reguliere bestellingen in de hand, kunnen wij je praktische bespaartips geven.

• Een simpel voorbeeld: koffie. Je bestelt normaal altijd losse pakken koffie van 250 gram. Als je voortaan kiest voor grotere voordeelpakken, dan scheelt je dat meteen een leuk bedrag op jaarbasis.

• Hetzelfde geldt voor toners. Als je toners met een grotere inhoud bestelt, dan bespaar je daarmee een smak geld. 

• Het is ook veel goedkoper om één keer per jaar een pallet papier te bestellen dan vier keer 10 dozen. 

• Of wat dacht je van BIC-pennen. We hebben setjes met 10 stuks of dozen met 50 pennen. Maar je bespaart veel meer geld als je in één keer een voordeelpak met 100 ballpoints bestelt. 

• Wij kunnen bovendien prima huismerken adviseren als alternatief voor de A-merken waar je normaal voor kiest.

 

2. Je bespaart veel tijd door je bestellijst te (laten) programmeren.

Vraag ons om je bestellijst te programmeren, zodat je niet iedere keer opnieuw jouw favoriete producten hoeft te zoeken.
Je hoeft dan voortaan alleen nog maar in je favorietenlijstje te kijken en aan te klikken wat je wilt bestellen.

Dit kun je overigens ook zelf!

Bij élk artikel staat onder de groene bestelknop de optie ‘Maak favoriet’ (met een hartje ervoor).
Als je hierop klikt, voegen wij automatisch dit product toe aan jouw favorietenlijstje.
Als je bent ingelogd en je klikt helemaal bovenin op ‘Mijn gegevens’, dan zie je als vierde ‘Mijn favorieten’.
Hier vind je al jouw favoriete artikelen onder elkaar met steeds een bestelbutton erachter.
Je volgende nieuwe bestelling is nu zo gepiept.

Handig om te weten: als je bezig bent met een bestelling en je kunt het niet meteen afronden, dan is dat geen punt. Al je producten blijven gewoon in je winkelwagentje staan tot jouw volgende bezoek in de shop. Er gaat dus niets verloren, ook als je niet bent ingelogd.

 

3. Plan je bestelmomenten slim in, want dan is de bezorging gratis

Wij bezorgen jouw bestelling gratis als het ordervolume 199 euro netto (dus exclusief BTW) bedraagt.

Verstandig bestellen, betekent dus orders verzamelen en in één keer een grotere bestelling plaatsen. 

In de praktijk zien wij tot onze grote spijt nog altijd te veel kleine online orders voorbij komen…
Dat is niet alleen duurder voor jou, het betekent ook een grotere belasting van het milieu (vaker uitrukken van koeriersdiensten).
Dus plan je bestelmomenten slim in en bespaar verzendkosten.

 

4. Praat met ons!

Als specialist voor het MKB+ weten we uit ervaring dat wij jou kunnen helpen om slimmer in te kopen en daardoor kosten te besparen. Praat daarom met ons. Zodat wij onze kennis met jou kunnen delen. En ervoor kunnen zorgen dat jij voortaan sneller, gemakkelijker en goedkoper al je spullen voor kantoor in huis krijgt. Bel ons vandaag nog voor een afspraak: T 045 52 29 311

 

Veel succes en winst met onze tips. 


P.S. Heb je vragen of wil je advies, dan bel of mail ons gerust; wij helpen je dolgraag om jouw inkoopproces efficiënter te maken.
Tel: +31 (0) 45 - 52 29 311
E-mail: info@kantoorartikelen.nl

Loading...
neonlines-configurator.product-box.upload-text
Product Devices Show confirm dialog