Herman Miller Kantoormeubilair
Herman Miller staat open voor nieuwe, veelbelovende producten. Veel innovaties uit het verleden zijn vandaag de dag dan ook veelgeprezen iconen.
"Herman Miller is a way of life"
Een passende oplossing voor jouw organisatie
Als onafhankelijke projectinrichter hebben wij de afgelopen decennia al honderden bedrijven, scholen, instellingen, organisaties, kerken, restaurants en zelfs woonhuizen ingericht.
Je kunt bij ons terecht voor werkelijk alle vraagstukken over projectinrichting. Door onze onafhankelijkheid als projectinrichter en onze professionele samenwerking met meerdere hoogwaardige leveranciers kunnen wij voor elke organisatie binnen no-time het gewenste maatwerk opleveren.
Je kunt bij ons dus terecht voor projectinrichting voor vrijwel elk
mogelijke toepassing.
Kortom:
KantoorArtikelen.nl is dé start van jouw toekomstige werkplek.
Onze werkwijze
Voor het ontwerpen en realiseren van jouw project gaan we samen op
een duidelijke en gestructureerde werkwijze te werk, zo bieden wij
zekerheid en duidelijkheid voor jou als klant.
1. Wensen en mogelijkheden bespreken
Een inrichtingsvraagstuk begint altijd met het idee of de vraag van de klant. We bekijken samen of deze vraag nu en in de toekomst mogelijk én wenselijk is. Jouw inrichting moet immers meegroeien met jouw bedrijf. Indelingen, meubilair en technologieën moeten hier met vooruitziende blik op worden aangepast. Vaak is er wel genoeg kantoorruimte, maar meer mensen zorgt ook voor meer geluid, wandelpaden en bezetting van algemene ruimtes. Zaken waarmee wij in de ontwerpfase al zoveel mogelijk rekening houden.
Daarnaast bekijken we interessante lease-mogelijkheden. Dit beïnvloedt immers de planvorming, o.m. vanwege de restwaarde van het meubilair. Zeer excentrieke kleurstellingen verhogen bijvoorbeeld het leasetarief. Bekijk hier direct onze leasemogelijkheden.
2. Plan maken & bespreken
Wij gaan aan de slag met een concreet plan voor jouw inrichting. Uit ervaring blijkt dat concepten van klanten niet altijd even praktisch zijn. Iets wat mooi uitziet, is niet altijd wenselijk. Het is vooral belangrijk dat jouw kantoormeubilair functioneel en dienend is voor jullie proces.
Vervolgens bespreken we het inrichtingsplan en onze ideeën.
3. Offerte & bijsturing
Na goedkeuring van het plan brengen wij een offerte uit aan de hand van jullie wensen. Dit is inclusief levering, montage en installatie. Indien gewenst kunnen we altijd nog zaken aanpassen, zoals kleurstellingen, afmetingen of extra's.
Na akkoord nemen wij contact op met onze leveranciers om het project in te plannen.
4. Plaatsing & installatie
Na afloop nemen wij al het verpakkingsmateriaal mee terug en zorgen ervoor dat dit bij een recyclebedrijf wordt afgeleverd. We laten alles netjes en proper achter.
5. Nazorg
Na verloop van tijd nemen we contact op om te informeren of alles naar wens is. Het komt wel eens voor dat er meer meubilair nodig, dat stoelen niet voor iedereen geschikt zijn of dat er extra monitorarmen nodig zijn.
We zorgen ervoor dat jullie nu en in de toekomst tevreden en productief zijn.
Vragen over Herman Miller of advies nodig? We helpen je graag verder!
Stel ons je vraag en we reageren zo snel mogelijk. Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 8:30 tot 17:00.
De voordelen van KantoorArtikelen.nl.
- Méér dan 30 jaar ervaring
- Al honderden bedrijven, scholen, instellingen, organisaties, kerken, restaurants en zelfs woonhuizen ingericht
- Maatwerk voor elke toepassing
- Levering en montage door eigen medewerkers
- Veel mogelijkheden door onze onafhankelijkheid
- Gestructureerde werkwijze voor 100% tevredenheid