Info Vanwege de kerstdagen zijn wij gesloten tot en met 29-12-2024

Kantoormeubilair leasen

Kantoormeubilair leasen Flexibel, circulair en zónder hoge investeringskosten: dé oplossing voor zorgeloos gebruik.

Neem direct contact op voor een gratis consult ⟶

Kantoorinrichting leasen of huren via Kantoorartikelen.nl


Sta jij op het punt om binnenkort nieuw duurzaam kantoormeubilair aan te schaffen? Dan kun je traditioneel kiezen voor eigendom met alle daaraan verbonden kosten en zorgen, maar je kunt ook besluiten om de kantoormeubelen te leasen en niet meer zelf te kopen.

Zorgeloos gebruiken in plaats van bezitten. En dat zou wel eens bijzonder interessant kunnen zijn. Dankzij dit concept kun je gemakkelijker besluiten je gebruikt kantoormeubilair te vervangen. De divisie Projectinrichting van KantoorArtikelen.nl is gespecialiseerd in het op maat oplossen van de meest uiteenlopende werkplek-vraagstukken. Ons doel is het altijd om de beste werkomgeving te creëren, waar iedereen optimaal kan functioneren. Om eigenaar te worden van producten moet je altijd geld investeren in de aanschaf ervan. Als je de spullen eenmaal bezit, heb je hoe dan ook te maken met  ‘cost of ownership’: dat geldt óók voor kantoormeubilair.

Denk hierbij aan:

Bureaus, bureaustoelen, ladeblokken, machines, kasten, softseating, smartboards, stiltecoupés, montitorarmen, tafels en stoelen, akoestische elementen en meer.

Hoe werkt het?

Onze leasemaatschappij (een 100% zusterbedrijf van KantoorArtikelen.nl) blijft eigenaar van het kantoormeubilair en neemt alle kosten voor eigen rekening. Voorop hierbij staat dat alle zorgen uit handen worden genomen. Als gebruiker betaal jij uitsluitend een vast bedrag per maand voor het gebruik van de spullen.

De hoogte van het lease-bedrag wordt bepaald aan de hand van:

1. Volume

2. Aanschafwaarde

3. Rentepercentage

4. Looptijd

5. Restwaarde

Referenties

We hebben de afgelopen decennia de inrichting van honderden kantoren en onderwijsinstellingen verzorgd, die past bij hun ambities en omgeving.
Onze ervaring is gebruikt om klantenwensen te vertalen in een werkend inrichtingsconcept, waarin medewerkers & studenten profiteren van een productieve en levendige omgeving. 

Bekijk hier ons overzicht van referenties

Mise en Place

Neem een kijkje bij het hoofdkantoor van Mise en Place. Manager Fabien Boosten vertelt over de jarenlange samenwerking met KantoorArtikelen.nl

ROOOMS

Mede-eigenaar Geerd Simonis legt uit wat de meerwaarde was van KantoorArtikelen.nl bij de inrichting van hun co-working space.

Mijn-Water

Kijk naar het nieuwe kantoor van Mijn-Water en lees het verhaal van Roeland

Mijn-Werk

Bekijk het kantoor van Mijn-Werk en lees de ervaringen van Dennis en Tom.

Vragen of advies nodig? We helpen je graag verder!

Stel ons je vraag en we reageren zo snel mogelijk. Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 8:30 tot 17:00.

Contact
Velden gemarkeerd met asterisks (*) zijn verplicht.
Privacy *

De voordelen van KantoorArtikelen.nl.

  • Méér dan 30 jaar ervaring
  • Al honderden bedrijven, scholen, instellingen, organisaties, kerken, restaurants en zelfs woonhuizen ingericht
  • Maatwerk voor elke toepassing
  • Levering en montage door eigen medewerkers
  • Veel mogelijkheden door onze onafhankelijkheid
  • Gestructureerde werkwijze voor 100% tevredenheid
Loading...
neonlines-configurator.product-box.upload-text
Product Devices Show confirm dialog