Bestellen & betalen
Betaalmethoden
Creditcard (Visa en MasterCard)
U kunt uw creditcardgegevens in een veilige omgeving invoeren en wij zorgen
samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Wij slaan
uw creditcardgegevens niet op!
iDEAL
Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling
afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet
betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen
bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder
dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
Vooruitbetalen
Bij het afsluiten van de bestelling ontvang je een orderbevesting. In de
mail staan onze bankgegevens vermeld. Gelieve het bedrag overmaken naar dit
nummer. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling
uitleveren. De definitieve factuur ontvang je enkele dagen nadat we jouw
bestelling hebben verwerkt.
Op rekening
Voor bedrijven en organisaties bestaat de mogelijkheid om op rekening te bestellen. Indien je hiervan gebruik wilt maken, vragen we je om dit verzoek per mail met ons te delen. Je kunt hiervoor het e-mailadres info@kantoorartikelen.nl gebruiken. Na een toetsing door onze beoordelaar laten we binnen twee werkdagen weten of jouw organisatie voortaan op rekening kan bestellen. Je hebt dan een betaaltermijn van 30 dagen.
Overige digitale betaalmethoden
Via de beveiligde website van betaalprovider MultiSafePay kun je op
meerdere manieren veilig betalen. Indien je betaling door MultiSafePay
bevestigd is, verwerken wij onder werktijden direct je bestelling.
Onze bankgegevens
Rekeningnummer per 01-01-2018:
IBAN: NL39 RABO 0322 7718 97
BIC: RABONL2U
T.n.v.: ITC Alles voor uw kantoor N.V.
Bestelproces
Je kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webwinkel.
Stap 1. Voeg de gewenste producten toe aan je winkelwagen.
Stap 2. Begin het bestelproces
Stap 3. Vul je persoonlijke gegevens in.
Stap 4. Betaal via de gewenste betaalmethode of kies voor bestellen
op rekening.
Stap 5. Je ontvangt een bevestiging van jouw bestelling in je
mailbox.
Stap 6. Je ontvangt een bevestigingsmail wanneer we jouw bestelling
hebben verzonden met de track&trace-code.
Stap 7. Je ontvangt een e-mail met de factuur.
Daarnaast kun je elke werkdag (m.u.v. officiële feestdagen) van
08:30 uur tot 17:00 uur onze showroom bezoeken voor een select deel
kantoormeubilair om persoonlijk door één van onze collega's
geholpen te worden.
Telefonische bestellingen worden normaliter niet geaccepteerd ter voorkoming van fouten.
We adviseren de webshop te gebruiken of een email te sturen naar info@kantoorartikelen.nl.